WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چطور یک ست تبلیغاتی درست کنیم؟

چطور یک ست تبلیغاتی درست کنیم؟

28/ بهمن/1401

یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که اغلب برندها و شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده به مناسبت فرا رسیدن سال نو به سراغ آن می‌روند، ست تبلیغاتی است. جذابیت این مجموعه‌های بی‌نظیر سبب شده است تا بسیاری از افراد و شرکت‌ها به دنبال آن باشند که چطور یک ست تبلیغاتی درست کنیم. از این رو، در این مطلب به معرفی چند نمونه ست تبلیغاتی جذاب و پرطرفدار می‌پردازیم و نحوه درست کردن و سفارش آن را بررسی خواهیم کرد.


گستردگی و بزرگی دنیای هدایای تبلیغاتی دست همه افراد و شرکت‌ها را برای انتخاب و سفارشی‌سازی باز گذاشته است. تنها کافی است که بودجه بازاریابی خود را مشخص کرده و با هماهنگی با یک شرکت تبلیغاتی معتبر و خوش‌نام، اقدام به سفارشی‌سازی و خرید هدیه مورد نظر خود کنید.

برای انتخاب کردن درست یک هدیه بهتر است به سراغ گزینه‌های مناسب و محبوب مخاطبان خود بروید تا با اقبال از سوی آن‌ها مواجه شود. تنوع بی‌کران محصولات تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی گرفته تا هدایای سنتی و زیبا همچون سفالینه‌های گلپورگان، سبب شده است تا گاهی انتخاب کردن از میان این انبوه بی‌نظیرسخت باشد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای جلب صد در صدی نظر مخاطبان و مدیران برتر خود به سراغ ست‌های تبلیغاتی می‌روند.

 

ست تبلیغاتی چیست؟

 

ست تبلیغاتی در حقیقت، مجموعه‌ای از چند هدیه جذاب و منحصربه‌فرد است که درون یک بسته‌بندی شکیل و زیبا به همراه نشان تجاری و لوگو یک برند یا سازمان به مخاطبان ارائه می‌شود. اقلام درون این ست‌ها با توجه به نظر و بودجه افراد و سازمان‌ها انتخاب می‌شود. به همین دلیل است که هم می‌توان ست‌های بی‌نظیر ارزان‌قیمت و ست‌های لوکس را تهیه کرد. علاوه بر این موضوع، پس از انتخاب اقلام درون این مجموعه، محل قرارگیری اقلام کاملاً متناسب با اندازه محصولات اهدایی برش خورده و فضایی اختصاص مناسبی را برای محصولات اهدایی فراهم می‌کند.

 

ست تبلیغاتی چیست؟

ست تبلیغاتی زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد

 

 

 

چرا ست تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای ارائه به مخاطبان است؟

 

دلایل متعددی برای این موضوع می‌توان بیان کرد؛ با این حال، اصلی‌ترین دلایل عبارتند از:

  • امکان انتخاب محصولات تبلیغاتی متنوع بر اساس بودجه و سلیقه
  • بسته‌بندی کادویی و شکیل که شما را از خرید جعبه یا ساک مناسب برای ارائه، بی‌نیاز می‌کند
  • فضای اختصاصی منحصربه‌فرد و برش دقیق برای قرارگیری هر محصول
  • امکان چاپ پیام یا نشان تجاری با روش‌های مختلف همچون حکاکی لیزری بر روی تک تک محصولات اهدایی و خود بسته
  • امکان انتخاب نوع بسته و جنس آن بر اساس نیاز و سلیقه مخاطب
  • ظاهر زیبا و چشم‌گیر بسته‌بندی که بر ارزش هدیه تبلیغاتی می‌افزاید

 

محبوب‌ترین ست‌های تبلیغاتی

 

همان‌طور که گفته شد اقلام متفاوتی را برای قرار دادن درون ست و نیم ست تبلیغاتی می‌توان انتخاب کرد که بسته به نظر و بودجه بازاریابی شما دارد. با این حال، برخی از اقلام تبلیغاتی در کنار یکدیگر، از نظر مخاطبان و سایر شرکت‌ها بسیار جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به نظر می‌رسند. از این رو، اغلب افراد به دنبال این هستند که بدانند محبوب‌ترین ست‌های تبلیغاتی شامل چه مواردی می‌شوند و چگونه می‌توان ست تبلیغاتی را درست کرد. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین ست‌های تبلیغاتی و اقلام درون آن‌ها می‌پردازیم تا در صورت نیاز، خود شما آن را تهیه کنید.

 

ست خودکار جاکلیدی

 

اگر به دنبال یک ست بسیار ارزان‌قیمت و مناسب برای مخاطبان خود هستید که به راحتی و در کمترین زمان ممکن به صورت سفارشی آماده شود، بهتر است به سراغ ست خودکار جاکلیدی بروید. اقلام درون این ست همانند نام آن است. البته بهتر است بدانید که اگر قصد ارائه ست جذاب به مخاطبان خود را دارید، نباید از خودکار پلاستیکی در این ست‌ها استفاده کنید. یک خودکار فلزی یا مدیریتی یا یک خودکار لمسی به همراه جاکلیدی می‌تواند هدیه زیبا و به‌یادماندنی از سوی برند شما به مخاطبانتان باشد.

 

ست خودکار و روان‌نویس

 

ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی از دیگر ست‌های تبلیغاتی ارزان‌قیمت است که با بودجه کمی می‌توان آن را تهیه کرد. برای درست کردن این ست به یک جعبه چرمی یا مقوایی زیبا نیاز دارید که درون آن را با خودکار فلزی، خودکار مدیریتی، خودکار لمسی، روان‌نویس یا خودکارهای خاص لوکس می‌توانید پر کنید و به مخاطبان خاص خود اهدا کنید. این هدیه بی‌نظیر در هر زمانی از سال مورد توجه بوده و همه شیفته آن می‌شوند.

 

ست فلاسک

 

اگر به دنبال هدیه‌ای به مراتب خاص‌تر و متفاوت‌تر از هر سال هستید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ ست فلاسک تبلیغاتی بروید. اصلی‌ترین محصول درون این ست، فلاسک تبلیغاتی است که دنیای بزرگ و جذابی دارد. در کنار آن، می‌توانید لیوان یا ماگ تبلیغاتی هماهنگ و مناسب با آن را درون ست قرار دهید. علاوه بر این، انواع دم‌نوش، پودر قهوه یا ترکیبی از شکلات و آبنبات می‌توانند کامل‌کننده این مجموعه بی‌نظیر باشند. یکی از نمونه‌های خیره‌کنده این ست تبلیغاتی را شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش ارائه می‌کند. این مجموعه منحصربه‌فرد درون یک جعبه چرمی لوکس به همراه فلاسک هوشمند ارائه می‌شود که هدیه‌ای خارق‌العاده و به‌یادماندنی برای مدیران برتر می‌باشد.

 

ست فلاسک

تصویری از یک ست فلاسک تبلیغاتی چشم‌گیر برای ارائه به مخاطبان خاص

 

 

 

ست مدیریتی

 

از رایج‌ترین و متداول‌ترین مدل‌های ست تبلیغاتی می‌توان به ست مدیریتی اشاره کرد. این ست‌های تبلیغاتی با توجه به اقلامی که درون آن‌ها قرار می‌گیرد، در دسته هدایای ارزان‌قیمت و هدایای تبلیغاتی لوکس دسته‌بندی می‌شود. به همین خاطر با خیال آسوده می‌توانید به سراغ آن رفته و هدیه‌ای باورنکردنی را برای مخاطبان خاص خود آماده کنید.

برای درست کردن ست تبلیغاتی مدیریتی، ابتدا باید اقلام درون آن را انتخاب کنید. در مورد این نوع ست دست شما کاملاً باز است و هر آنچه را که تصور کنید، می‌توانید درون این ست‌ها قرار دهید. از ست مدیریتی لوکس گرفته تا ست الکترونیکی یا ست‌های ساده، همگی را می‌توان به شیوه‌ای جذاب از کنار هم قرار دادن چند هدیه پرطرفدار تهیه کرد.

رایج‌ترین محصولاتی که در ست مدیریتی قرار می‌گیرند، عبارتند از:

  • ساعت هوشمند
  • جاکارتی
  • جاکلیدی
  • اسپیکر بلوتوثی
  • فلش مموری
  • خودکار فلزی
  • هندزفری

 

جعبه پذیرایی

 

جعبه پذیرایی یک هدیه کاربردی و جذاب است که به تنهایی نیز می‌تواند همه را شیفته خود کند. برای تهیه این ست بی‌نظیر تنها کافی است یک جعبه پذیرایی زیبا (چوبی، ترمه‌ای یا روکش‌دار) را با خوردنی‌های جذابی همچون انواع مغزها، شکلات، آبنبات، دمنوش، قهوه، چای و انواع چیپس‌ها پر کنید. سپس آن را به همراه یک پیام یادگاری و نشان تجاری خود به مخاطبانتان ارائه دهید.

 

ست هوشمند

 

از جدیدترین و خاص‌ترین ست‌های تبلیغاتی، ست هوشمند است. این هدیه لوکس و منحصربه‌فرد برای ارائه به مخاطبان خاص و شرکای تجاری مناسب می‌باشد. زیرا هزینه تهیه اقلام درون آن نسبت به سایر ست‌های تبلیغاتی به مراتب بیشتر است. اصلی‌ترین اقلام درون این ست‌های جذاب عبارتند از:

  • ساعت هوشمند
  • فلاسک هوشمند
  • پاوربانک بی‌سیم
  • خودکار لمسی
  • لیوان هوشمند

 

ست هوشمند

نمونه‌ای از یک ست هوشمند جذاب و دل‌ربا که همه را شیفته خود می‌کند

 

 

 

سخن آخر

 

روش‌های مختلفی برای آماده کردن ست تبلیغاتی وجود دارد. راحت‌ترین راه انتخاب یک شرکت تبلیغاتی معتبر و سفارش محصولات انتخابی برای قرار دادن در ست است. اگر قصد درست کردن ست تبلیغاتی را به صورت شخصی دارید، بهتر است در ابتدا هدایای مورد نظر خود را انتخاب کرده و برآورد هزینه کنید. پس از آن جعبه مناسبی را برای قرار دادن هدایا تهیه کرده و هدایای مورد نظر به صورت منظم و زیبا درون آن بچینید. سپس آن را به همراه نشان تجاری و یک پیام زیبا برای مخاطبان خود ارسال کنید.

 


28/ بهمن/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف