WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه بهترین بسته بندی را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین بسته بندی را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

8/ آذر/1398

بهترین بسته‌بندی برای هر هدیه چیست؟ برای کدام هدیه‌ها ساک دستی قرار دهیم و برای کدام یک از جعبه‌های لوکس استفاده کنیم؟ هدیه دادن در آخر سال به شرکت‌های همکار روال هر ساله در سازمان‌های بزرگ است، در همایش‌ها و سمینارها هم هدیه‌های تبلیغاتی فراوانی به مدعویین داده می‌شود. اینکه نحوه ارائه هدایا چطور باشد نشان می‌دهد که این هدیه چه ارزشی دارد و توسط چه فردی با چه اعتباری تهیه و تقدیم شده است به همین دلیل است که استفاده از بگ‌ها، ساک‌های دستی تبلیغاتی و انواع جعبه لوکس تبلیغاتی برای هدیه دادن استفاده می‌شود.


 هر هدیه با توجه به ماهیت و گیرنده آن و میزان ارزش و اعتباری که دارد باید در بسته‌بندی شیک و زیبایی قرار گیرد که هدیه درون آن مورد توجه قرار بگیرد. هدیه‌های گران‌قیمت در بسته‌های زیبا و لوکس بیشتر به چشم خواهند آمد، اگر بخواهیم در سطح گسترده‌تری هدایای تبلیغاتی را ارائه کنیم بهتر است از بسته‌بندی‌های ارزان قیمت زیبا مانند ساک دستی استفاده کنیم که هم ارزش کالای تبلیغاتی را نشان می‌دهند و هم در نحوه ارائه شیوه‌ای در شان ارائه‌دهنده هدیه است. 

انواع هدایای تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند، این هدیه‌ها شامل هدایای گران‌قیمت مانند پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و ست مدیریتی تبلیغاتی است، همچنین هدایای زیبا و جذاب و با قیمت پایین‌تر مانند خودکار نیز ارائه می‌شود که می‌توان در تعداد بیشتری از آن تهیه کرد و به افراد زیادی در همایش‌ها و سایر رویدادها هدیه داد. هدایای خاص و مناسبتی که برای افراد فرهنگی و مدیران در نظر گرفته می‌شود نیز کتب نفیس و دیوان اشعار شاعران بزرگ است.

 

 

ست مدیریتی رنگ آبی

ست مدیریتی تبلیغاتی در یک جعبه بسیار شیک با رعایت ترکیب رنگ

 

 

 

بسته بندی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی را باید به شیوه‌ای مؤدبانه و شیک ارائه داد تا اعتبار هدیه دهنده نمایش داده شود و میزان احترام و هزینه‌ای که برای هدیه گیرنده در نظر گرفته‌شده است به چشم بیاید. برای هدایای مختلف متناسب با هزینه و نوع هدیه بسته بندی متفاوتی در نظر گرفته می‌شود. ساک دستی تبلیغاتی برای هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و فراوان که نمی‌توان برای هر کدام بسته بندی گرانی در نظر گرفت مناسب است. انواع خودکار تبلیغاتی را می‌توان در ساک دستی تبلیغاتی قرار داد و به عنوان هدیه تقدیم گیرنده آن کرد. در بسته بندی هدایای تبلیغاتی گران‌قیمتی مانند فلش مموری یا پاوربانک از بسته بندی‌های خاص مانند جعبه‌های مخصوص ست مدیریتی تبلیغاتی استفاده می‌شود که هم متناسب هدیه گران‌قیمت آن است و هم متناسب با شأن اجتماعی گیرنده آن‌ که اغلب مدیران و افراد بلندمرتبه در سازمان‌ها است. جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای مواردی در نظر گرفته شده است که متناسب با پذیرایی است، در بسیاری از مواقع دمنوش ها و چای لوکس به عنوان هدیه به مدیران ارائه می‌شود که بهتر است در جعبه‌ای متناسب با آن‌ها قرار گیرد.

جعبه پذیرایی ظاهری شیک و لوکس داشته و نشان‌دهنده اهمیتی است که فرد گیرنده دارند و اعتبار هدیه دهنده را نشان می‌دهد. خودکارها که در انواع مختلف تهیه می‌شوند و از هدایای تبلیغاتی همیشگی شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر هستند نیز در بسته بندی‌های متفاوتی می‌تواند آماده‌سازی گردد. دو نوع بسته بندی برای انواع خودکار وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری برای خودکارها تهیه و تولید می‌شود جعبه چوبی و جعبه مقوایی از انواع جعبه بسته بندی مناسب برای خودکارهای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی ارزان‌تر و در تعداد کثیر را در ساک دستی تبلیغاتی قرار می‌دهند که به گیرنده آن احترام گذاشته و در همایش‌ها و سمینارها اعتبار شرکت و سازمان دهنده را نمایش دهند.

 

ساک دستی تبلیغاتی بدون بافت

همه هدایای تبلیغاتی شما در یک ساک دستی تبلیغاتی‌ قرار می‌گیرند

 

 

 

 هدایای تبلیغاتی و نحوه بسته بندی آن


شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص دسته‌بندی هدایای تبلیغاتی با ما در تماس باشید. ما به نحوه بسته بندی اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم زیرا بسته بندی هدیه اهمیت آن را دو چندان کرده و نمایش دهنده جایگاه شرکت ارائه‌دهنده هدایای تبلیغاتی است. برای هر هدیه بسته بندی پیشنهادی نیز وجود دارد که البته می‌توان بنا بر سلیقه بسته بندی مورد نظر را نیز سفارش داد، جعبه پذیرایی تبلیغاتی یکی از هدایای لوکسی است که برای هدیه دمنوش و چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاوربانک و فلش مموری و ست مدیریتی تبلیغاتی دارای بسته بندی لوکس بوده و برای کتب نفیس جعبه چوبی مناسب اهمیت این کتب ارائه می‌شود. هدایای تبلیغاتی گسترده را در ساک دستی سوزنی ارائه می‌دهیم و برای خودکارها دو نوع خاص بسته بندی متناسب با گیرنده ارائه شده که جعبه با جنس چوب یا مقوا است.


8/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف