WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

ماسک تبلیغاتی

1 محصول در این صفحه
مرتب‌سازی مرتب‌سازی

استفاده از ماسک به عنوان ماسک تبلیغاتی


از زمان گسترش بیماری کرونا در سراسر دنیا، ماسک‌های تبلیغاتی به یکی از محصولات تبلیغاتی محبوب در میان برندها تبدیل شده‌اند تا در کنار حفظ سلامت مخاطبان و مشتریان خود، نام برند خود را در معرض دید عموم مردم جامعه قرار دهند. انتخاب یک ماسک استاندارد و باکیفیت تأثیر به سزایی در جلب نظر مخاطبان دارد. شرکت آرمان ماسک با سه دهه تجربه در زمینه تولید ماسک‌های بهداشتی، از معتبرترین شرکت‌های تأمین‌کننده ماسک‌های بهداشتی می‌باشد. تمامی محصولات تولید شده این برند دارای سیب سلامت از سازمان غذا و دارو بوده و موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ISO شده‌اند. از همین رو، با خیالی آسوده می‌توانید از ماسک‌های بهداشتی آرمان ماسک برای تبلیغات حرفه‌ای خود استفاده کنید.

کیفیت بالای مواد به‌کاررفته در این ماسک‌های بهداشتی، امکان چاپ لوگو بر روی این ماسک‌های بهداشتی را فراهم می‌کند تا مطابق با کمپین‌های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده کنید. امکان چاپ طرح‌های رنگی بر روی ماسک‌های سه‌بعدی رنگی نیز وجود دارد.

 

ماسک تبلیغاتی را به چه افرادی می‌توان هدیه داد؟
 

ماسک‌های تبلیغاتی را می‌توانید به‌عنوان هدایای تبلیغاتی خاص به مناسبت روز پزشک و روز پرستار در بیمارستان‌ها و در میان کارمندان و کادر درمانی توزیع کنید تا همراه آن‌ها در این روز سهیم باشید. علاوه بر این، امکان ارائه ماسک‌های تبلیغاتی به آحاد جامعه در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف نیز وجود دارد. مطمئن باشید استفاده از ماسک تبلیغاتی تنها محدود به روزهای کرونایی نمی‌شود و تمام افراد دوست دارند از ماسک‌های تبلیغاتی بهداشتی و استاندارد استفاده کنند. ناگفته نماند شما می‌توانید با سفارش ماسک تبلیغاتی مخصوص کودکان، این هدایای تبلیغاتی محبوب را با نام و لوگو برند خود به دانش آموزان و مدارس ارائه دهید تا در همین روزهای ابتدایی آغاز تحصیل حضوری در مدارس، نام خود را بر سر زبان‌ها بی اندازید.

 

مزایای استفاده از ماسک تبلیغاتی
 

بازاریابی خاص: ماسک تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی خاص به شمارمی آید که برای معرفی نام برندها بسیار مناسب است.

تمایز در تبلیغات: با سفارشی‌سازی ماسک‌های تبلیغاتی و اهدا آن‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی متنوع می‌توانید وجه تمایز خود با سایر برندها را آشکار سازید. این هدیه منحصربه‌فرد تنها برای تبلیغات برند شما نیست و می‌تواند حافظ جان مخاطبان شما باشد.

 

در هنگام خرید ماسک تبلیغاتی به چه مواردی باید توجه کرد؟
 

ماسک تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که در هنگام سفارشی‌سازی آن‌ها باید مواردی را در نظر گرفت. ازجمله این موارد می‌توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

سلامت ماسک تبلیغاتی: ماسک تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی است که به‌صورت مستقیم برای سلامت افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از همین رو، اطمینان یافتن از سلامتی و استاندارد بودن ماسک تبلیغاتی از موضوعات مهمی است که در زمان سفارشی‌سازی آن باید بیش از هر موضوعی به آن توجه کرد. تولید ماسک به‌صورت مکانیزه و استفاده از مواد درجه‌یک برای ساخت آن، از موارد مهمی است که بر کیفیت و سلامت ماسک تبلیغاتی اثر مستقیمی دارد. برای مطمئن شدن از سلامتی و کیفیت ماسک می‌توانید از یک برند نام‌آشنا و استاندارد استفاده کنید تا با خیالی آسوده از این هدیه تبلیغاتی شگفت‌انگیز بهره ببرید.

اندازه ماسک تبلیغاتی: ماسک تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که در زمان سفارش باید به اندازه آن توجه کرد. اگر قصد سفارش هدیه‌ای مخصوص کودکان را دارید باید در زمان سفارش، ماسک تبلیغاتی کودکان را سفارش دهید.

رنگ ماسک تبلیغاتی: ماسک‌های تبلیغاتی در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که می‌توانید در زمان سفارش، رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید. حتی می‌توانید هدیه تبلیغاتی خود را به‌صورت چند رنگ نیز سفارشی‌سازی نمایید.